miercuri, 11 martie 2009

Rugaciune


Doamne,
Ajuta-ma sa le pot spune celor puternici adevarul in fata.
Ajuta-ma SA NU MINT, doar pentru a castiga aplauzele celor slabi. Daca-mi dai noroc, nu-mi lua fericirea. Daca-mi dai putere, nu-mi lua ratiunea. Daca-mi dai succes, nu ma lipsi de umilinta. Iar daca-mi dai umilinta, nu-mi lua demnitatea.
Ajuta-ma ca intotdeauna sa vad si reversul medaliei. Nu ma lasa sa invinovatesc pe ceilalti pentru ca nu gandesc ca mine.
Invata-ma sa iubesc oamenii ca pe mine insumi. Invata-ma sa ma judec ca pe restul. Nu ma lasa sa alunec in orgoliu si nici in disperare sau esec. Mai bine aminteste-mi ca esecul este experienta care precede triumful.
Invata-ma ca in ciuda deceptiilor sa nu-mi pierd increderea. Invata-ma ca A IERTA este cel mai important lucru pentru cel puternic si ca razbunarea este semnalul primitiv al celui slab.
Daca imi iei norocul lasa-mi speranta. Daca-mi iei succesul lasa-mi puterea de a trece peste esec. Daca eu as gresi cuiva, da-mi curaj sa-mi cer iertare. Daca cineva mi-ar gresi mie da-mi curaj sa-l iert.
Doamne daca eu uit de Tine, TU sa nu uiti de mine!
Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu